دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

کاش خانه ما...

1392/9/16 1:54
نویسنده : مامان دخترا
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

کاش خانه ما جایی داشت برای بازی کردن تا این دخترک مجبور نباشد که با این سختی خود را در پاکتی تبلیغاتی بچپاند و بازی کند.

 

 

 

از دیشب تا حالا دخترک در این مکان و با سختی بسیار بازی می کند.

ادامه مطلب گویاست...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی طهورا
2 اسفند 91 23:11
ناااااااااااااااااااازی


نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
4 اسفند 91 0:23
کاش خانه ی ما هم...
عزیزم حوصله کردی اینجا رو بخون:
http://tahoorabaran.blogfa.com/9102.aspx
توی آرشیو اریبهشت، یه پست هست با عوان شبی خوش است...
اونو بخون.

این پستتو که خوندم نمیدونم چرا یاد اون پست افتادم.


خوندم خانومی.ولی نفهمیدم چرا یاد این پست افتادی؟
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
4 اسفند 91 10:55
من واسه این پست کامنت گذاشته بودم بوخودا!


تایید کردم بوخودا.دیشب ناخوش بودم نتونستم تایید کنم.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
4 اسفند 91 14:23
واسه اینکه نوشته بودی کاش خانه ی ما... .
همین جمله ، منو یاد خونه ی آرزوهام انداخت.خونه ای که همیشه دوست دارم داشته باشم.خونه ی که قطعا مثل خونه ی کوچیک ومحدود الانم نیست... .
البته نمیدونم اون پست رو درست خوندی یانه؟یعنی درست پیداش کردی؟
اسمش شبی خوش است بود.
فکر کردم واضحه!


اره.فهمیدم.پست مهمونی بود.ما بیایم مشهد خونه کوچیکتونم قبول داریم.از سرمونم زیاده.
آیکون یه آدم چتر!