دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

زخمی کوچک و دردی بزرگ!

1392/9/17 2:32
نویسنده : مامان دخترا
1,559 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیروز روز بسیار خوب و عزیزی بود برایم.

حیف که به خوبی تمام نشد.

آخر شب تمام وسایل سفر دوروزه مان به شمال جمع بود و دخترها خوشحال از مسافرت!

درست زمانی که بچه ها مقدمات جشن تولد کوچکی به سبک خودشان را برایم فراهم کرده بودند و منتظر پدر بودند برای شروع مراسم ، اتفاق بدی افتاد.

دخترک زمین خورد و پشت لبش به لبه میز برید.

یک لحظه دخترها فریاد زدند:"مامان خون!"

و من وقتی برش یک سانتی پشت لب دخترک را دیدم به هیچ چیز فکر نمیکردم جز یک جای زخم همیشگی روی صورت دخترک.

ابتدا با چسب ب خ یه و چسب مخصوص مهارش کردیم تا امروز صبح.

ولی به هیچ وجه نتوانستم دخترک را راضی به کنار آمدن با چسب کنم.

بنابر این به یک بخیه ریز رضایت دادیم.

دخترک گریه می کرد و من فقط جلوی چشمم سیاه بود.

نه برای این زخم کوچک!

فقط دلم نمیخواهد رد سهل انگاری من یا اتفاقی که باید می افتاد و شاید قسمت بود یک عمر کنار لب دخترک خودنمایی کند.

خدایا کمک کن این زخم جایی نگذارد.

 

 

زخم بزرگ نیست.

این بانداژ و چسب بزرگ برای مهار زخم است تا با خنده ها و گریه های دخترک کشیده نشود.

دعا کنید این زخم کوچک جایی بزرگ روی دلم باقی نگذارد.

 

 

♥پست جشن کوچک تولد را به محض اینکه حالمان بهتر شود میگذارم.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

محبوبه مامان ترنم
13 تیر 92 14:02
الهی بمیرم واسش.
ایشاالله که جاش نمونه.



ممنون عزیزم.
شیدا
13 تیر 92 14:41
بمیرم براش من
براش کرم آلفا یا رژودرم بگیر بزن!!!
بچه ی خواهر شوهرم با سر رفت تو شیشه،از بالا ی پیشونیش پاره شد،یه اپسیلون مونده بود که چشمش تخلیه بشه
رژودرم زد جاش نموند


ممنون از راهنماییت.
ولی باید بذارم که زخم کمی جوش بخوره بعد از کرم استفاده کنم.
جدی جاش نموند؟
مامان محمد و ساقی
13 تیر 92 14:56
آخی عزیزم
خیلی ناراحت شدم
ایشالله جاش نمونه و خوب شه.



مامي حانيه
13 تیر 92 15:00
سلام
بلا نبينه اللهي اين خانم طلا.طفلك چه سختی رو تحمل ميكنه انشالا خدا كمكش كنه.
عزيزم غصه نخور انشالا زود خوب ميشه




موندن این چسب و نگه داشتنش از همه بدتره!
مامي حانيه
13 تیر 92 15:18
ممنون بابت رمز


ببخش که دیر شد خانومی.
از دیشب دیدم وبت رو گذاشتی ولی درگیر بودم.
سميه مامان گل دخترا
13 تیر 92 15:30
واى خيلى ناراحت شد. اين ديگه چى بود وسط دلخوشى هات.
انشاالله زود خوب شود و جاش هم نمونه. مقصر كه شما ها نبوديد،اتفاق بود.
انقدر اعصابم خورد ميشه از جاى زخم و آبله رو بدن بچه ها.
دختركت برايم مثل دختر كوچيكم ميمونه....


قسمت اینجوری بود دیگه سمیه جون.
مهسا
13 تیر 92 18:02
خدا را شکر که بخیر گذشت, فقط به این فکر کنید که می تونست اتفاق بدتری بیفته پس هزار بار خدا را شکر


فقط به همین فکر میکنم.
چون امروز هم هممون مسافر بودیم و دو تا اتفاق دیگه هم افتاده بود قبلش.
این سومی بود.البته اون دو تا مادی بود و بی ارزش.
zahra
13 تیر 92 19:18
الهی من بمیرم
عزیزکم
قربون زخمت


دیدی چی شد زهرا؟
داری آماده میشی بیای؟
مامان مهسا
13 تیر 92 21:52
واي نميدوني با خوندن اين پستت چقدر ناراحت شدم
عزيزم چه شُكي وارد شده
لطفا صدقه بده ، حتما !
اميدوارم جاش نمونه ، مامان دخترا تو هم ناراحت نباش به خير گذشته
از صميم قلبم نگراني و ناراحتيت رو حس ميكنم !و دعات ميكنم از بلا دور باشي خودت و خانوادت


مامان مهسا دیدی اون همه که با هم خندیدیم چجوری تموم شد؟
بازم خدا رو شکر که بدتر از این نشد.
مامان تسنيم سادات
13 تیر 92 22:16
واى چقدر ناراحت كننده ...
خدا رو شكر كه بدتر از اين نشد
حالم گرفته شد طفلك دخترك ببوسش


واقعا خدا رو شکر!
zahra
13 تیر 92 22:57
اره عزیزم
دارم برمیگردم فردا
تموم شد
بمیرم واسه کوچولومون
خیلی گریه کرد ؟


نه.تا وقت بخیه خانوم و آروم بود.
ولی تا موقع بخیه شد...
الهه
14 تیر 92 0:30
آخی فدای این دختر گل بشم خانومی چش خورده این فندوق کوچولو براش اسپند دود کن و صدقه هم حتما یادت نره. فقط یه روز بهت سر نزدمااااااا ببین چیکار کردی؟


همین دیگه!
کجا میذاری میری اخه؟
sanaz
14 تیر 92 0:38
بميرم الهي


خدا نکنه!
شیدا
14 تیر 92 0:49
نه،اصلا انگار نه انگار اونجوری شده بود!!!
میگن آلفا خوبه ولی من تا حالا ندیدم


همون رژودرم میگیرم.
ممنون
مامان فرشته های شیطون
14 تیر 92 3:01
سلام قربون دلت میدونم چی کشیدی بچه است صورتش زود خوب میشه سعی کن تا مدتها زیاد تو آفتاب نره بعد هم که خوب شد پماد زینک اکساید که یه ضد آفتاب هم هست براش خوبه انشاءالله آرامش مهمون دلت باشه


ممنون از راهنمایی و دلگرمیت.
مامان یاسمین زهرا
14 تیر 92 17:56
به خدا خیلی ناراحت شدم اصلا بدجور


ممنون خانومی.
منصوره مامان زهره
14 تیر 92 23:55
ان شالله زود خوب شه و جاش نمونه، حستون رو درک می کنم، چند وقت پیش زهره قیچی تیز رو از دست آرایشگر که داشت موهاشو کوتاه می کرد گرفت و کشید رو صورتش، منم همش به این فکر بودم که نکنه جاش بمونه اما خدا رو شکر نموند، مرتب روش وازلین و گاز وازلین گذاشتم!


پس میدونی چه سخته استرس جا گذاشتم یه زخم روی صورت بچه!
محبوبه مامان ترنم
15 تیر 92 11:42
پماد آلفا و رژو درم هر دو خیلی خوبه و من اثر آلفا رو کاملا دیدم . خیلی معجزه می کنه. ایشاالله که جاش نمی مونه.


خدا رو شکر که شما امتحان این کرمها رو دیدید و مطمئن هستید.
مامان سونیا
15 تیر 92 12:31
آخی الهی بگردم طفل معصوم چقدر اذیت شده بازم خدا همیشه جای شکرش رو باقی میگذاره الهی شکر که اتفاقی بد تر از این براش نیافتاده خیلی مراقبش باشید و اسفندود و صدقه رو فراموش نکنید


خدا روشکر.
از دعای همه شما دوستای خوب واسه دخترا بلا رفع شد.
بهناز مامی یلدا و سروش
29 تیر 92 16:15
امیدوارم دخترک خوشگلتون بهتر شده باشه و انشاالله استرسی برای رد زحم نداشته باشین و به مرور زمان برطرف بشه.و ولی کرم آلفا واقعا تاثیر داره حتما استفاده کنین


خوش اومدی عزیزم.
ممنون که بهمون سر زدی.
حتما از کرم استفاده می کنم.
وا!!
2 مرداد 92 9:13
چه درد بزرگی آه .... بابا بیخیال بچه های مردم دس و پاشون میشکنه .... کلی اتفاق بد می افته باشون آخ نمیگن..... خیلی زندگی رو راحت گرفتیا ... برو خدا رو شکر کن اتفاق بدی براش نیفتاده .... جو گیر !!!


ممنون از دلداریت.
ولی خوب مادرم دیگه!
یه زخم کوچولو هم قلبمو درد میاره.
و حس مادری هیچ وقت دروغ نیست.
ممنون که با ما هستی.