دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

دنیای تکنولوژی!

1392/9/17 2:28
نویسنده : مامان دخترا
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

 

اعتراف می کنم که شخصاً ،  از یازده سال قبل به طور رسمی وارد دنیای تکنولوژی و رایانه و تلفن همراه شدم .

این نسل که از بدو تولد با این ابزار سر و کار دارند و با ژست و تسلط کافی با آنها کار می کنند به کجا می رسند؟

آن هم با این فیگور خفن!

 

 

اصولاً تکنولوژی در خانه ما بیداد میکند!

تاجایی که از یک سالگی دخترک ، روی گوشی ام برای قفل ، الگو گذاشتم.

چون دخترک به راحتی فهمیده بود با کشیدن انگشت روی صفحه می شود قفل را باز کرد!

 

 

 

و مشارکت در تکنولوژی!

 

 

 

نسل جدید است دیگر!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

نگار
14 مرداد 92 3:24
آره والا...هیچ سوالی هم نمیکنن...تا یاد بگیرن...خودشون همه چیزو کشف میکنن.انگاری از قبل آموزش دیدن.
شما هیچ نظر خصوصی ندادینا


پس اون نظر عریض و طویلی که من برات نوشتم کووووووووووووووووو؟
نگو نرسیده!
نگو پاک شده!
نکن با من اینکارو!
مامان نازنین زهرا و یاسمین
14 مرداد 92 4:31
سلام خیلی اتفاقی وبتون رو دیدم و خیلی خوشم اومد چه جالب مینویسید
خدا انشالله دختر های نازتون رو زیر سایه پدر و مادرشون حفظ کنه
برای اینکه بیشتر بهتون سر بزنم لینکتون کردم
دوست داشتی به وب دختر های من هم سر بزنید خوشحال میشم


باعث افتخاره عزیزم.
میام وبلاگ دخترهای نازت رو میبینم.
zahra
14 مرداد 92 4:45
شاید درست نباشه ولی اعتراف میکنم این کشیدن رو من یادش دادم برای باز شدن قفل !!!!!!
ا
ولی خداییش مشارکت سه تاشون توی تکنولوژی بالاست
و صدالبته هوششون
یادته ی بار گفتی دختر وسطی ب باباش گفته قبل بیرون رفتنت اینترنت تموم شده شارژش کن ؟
و دختر بزرگه که اینقدر بزرگ شده که حالا جای بازی روی تبلتش پر از برنامه شده
دوست دارم حتمن حتمن باهم دوست های خوب و صمیمی بشیم


اعترافت خونت رو حلال کرد!
با من میخوای دوست بشی؟
عاطفه
14 مرداد 92 8:45
خدا آخر و عاقبت ما رو بخیر کنه با این بچه های همه چیز دان ! اعجوبه اند به خدا


به خیر کنه واقعا!
نه! باید یه رحمی کنه بهمون!
مامان یاسمین زهرا
14 مرداد 92 13:46
واقعا که ما کجا و اینها کجا یاسمین الان 6-7 ماهه خودش به انتخاب خودش یه سی دی برمیداره میره میذاره میشینه میبینه


اونوقت ما چی؟
افســــــــــــــــــــــــوس!
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
14 مرداد 92 14:16
ممنونم خاله جون


ای جانم عارفه مامان شده!!!
zahra
14 مرداد 92 17:01
به روز می باشم
منتظر نظراتت می باشی ام


نظر دادم.
برو ببین.
سميه مامان گل دخترا
14 مرداد 92 17:04
اين مشكل ما هم هست.مخصوصاً گوشى من كه تو دست همه تاب ميخوره تا آخر شب برسه به خودم.
اغلب اوقات هم بخاطر تكرار اشتباه رمز به صورت متوالى، براى چند دقيقه قفلِ قفلِ قفل ميشود!!!!



دقیقا!
چه حال مشترکی!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
14 مرداد 92 17:33
الان چیکار کنیم؟
بکوفیم تخت سینمون؟



بکوف!
کجایی تو؟
مامان تسنيم سادات
14 مرداد 92 19:07
آدم واقعا مى مونه چى بگه ....!!!
جَلَّ الخالق !!


همین دیگه!
آدم می مونه چی بگه؟!!!
شیدا
14 مرداد 92 19:34
این بچه فیلسوفه!!!
الکی ذوقشو کور نکن مادر


میخوای گوشیمو با یه گوشتکوب بدم تا فیلسوفمون تمام کنجکاویاش رو رفع کنه؟
bahar
14 مرداد 92 20:00
سلام خانومی
نماز و روزه ات قبول
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم


چشم عزیزم.
سر می زنم حتماً!
zahra
14 مرداد 92 21:54
نه دختربزرگه رو میگم


میدونم بابا!
خواستم خودمو برات لوس کنم!
محبوبه
14 مرداد 92 23:56
جانم
جدا که رو دست ندارن این فسقلی ها



خودت که یه دونش رو داری که!
راستی شما بندر عباسی؟
خوش به حالت اگه اونجایی!
zahra
15 مرداد 92 1:06
شما که عزیزه دلی


چرا وقتی منو می بینی این حس رو نمیگیرم؟
که عزیز دلتم؟
مامان مهسا
15 مرداد 92 1:09
چه ژستي انگار مهنسه !! اونم با سابقه بالا و مجرب


اخه نسلي سوخته تر از نسل ما هم ايا بوده؟؟!هست؟ خواهد بود؟!؟ بچه هاي جنگ و فقر و بحران و ... بيشتر بگم س ي ا س ي ميشه



نگو!
دل منم کبابه!
حالا تازه امروزیا میگن ما نسل سوخته ایم!
آدم همچین بزنه...
استغفراله!
مامان محمد و ساقی
15 مرداد 92 1:09
سلام
خوبی مامان سه دختر گل
وقتی میبینم این بچه ها اینقدر وارد و مسلط به فن آوری امروز هستن به خودم فکر میکنم که تو این سن بودم چی بودم؟اصلا" نمیدونستم ماشین حساب چیه؟از بس چرتکه دیده بودم


گاهی حس می کنم دارم می دوم تا از بچه ها عقب نیفتم!
zahra
15 مرداد 92 2:41
چون حواست ب ظرفاگرمه
یا به شوهرت!
ایکون ریسه رفتن ازخنده
-------
چرا ما اینطوری دل و قلوه میدیم ؟


به کدوم ظرفا؟
چون همدیگرو دوست داریم. زیر پوستی و ریز!
نگار
15 مرداد 92 2:46
یه بارم اومدی نظر بدی اونم نیومد


نمیدونی چه نظر بلند بالایی دادم و چقدر سخنرانی کردم برات!
هییییییییییییییییییییییییی!
شیدا
16 مرداد 92 3:43
اگه بدی که دیگه عالیه


پولشو تو میدی؟
من نوت 2 میخوام ها!
منصوره مامان زهره
16 مرداد 92 5:06
واقعا از بدو تولد رو خوب اومدی!
زهره ی 11 ماهه ی من الان دیگه بازی فروت نینجا رو استاد شده!!!


بععععععععععععععععععله!