دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

میخوره غصه که نمیتونه،بره مدرسه!

1392/9/17 2:17
نویسنده : مامان دخترا
949 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز صبح که بچه ها برای رفتن به مدرسه بیدار شده بودند ، بر اساس اتفاق سفره صبحانه را به جای آشپزخانه در اتاق انداختم.

و طبعاً سر و صدای دخترها به دخترک بیشتر می رسید و باز هم طبعاً! دخترک در اواسط صبحانه بیدار شد و دخترها را لباس پوشیده و آماده دید.

با یک چشم باز و یک چشم نیمه باز و دَدَ کنان و خوشحال و خندان سر سفره آمد و بعد از خوردن صبحانه مفصل همیشگی اش(نان خالی و چای شیرین!) از جا برخاست و درست مثل کسی که واقعاً مدرسه اش دیر شده سر و سینه کوبان! به دنبال جوراب و مقنعه اش می گشت.

جوراب را بی خیال شد و اصرار داشت تا زودتر مقنعه اش را سرش کنم.

و وقتی دید من به زمین و زمان میزنم تا حواسش پرت شود به اتاق رفت و چند دقیقه بعد این شکلی کنار در ایستاده بود تا با بچه ها به مدرسه برود!:

 

 

به هدبند سر و ته و درز مقنعه ای که بالای سرش افتاده خوب توجه کنید.

هر چه باشد حاصل دسترنج خود دخترک است این پوشیدن مقنعه.

خلاصه به هر ترفندی دخترها رفتند و اخمی که مشاهده می نمایید بر چهره دخترک نشست .که بعد از کلی بازی و قربان و صدقه رفتن من و بابا لبخند بر چهره اش نشست!

 

 

و موضوع ختم به خیر شد!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مریم
6 مهر 92 16:15
وب بسیار جالبی دارید. خدا دخترهایتان را حفظ کند. خدا به ما هم دختر بدهد.
امین


الهی آمین.
براش کاری نداره که.
اگه بخواد
مامان یاسمین زهرا
6 مهر 92 22:53
ای قربونش برم


خدا نکنه خواهر!
مادرشوهر
6 مهر 92 22:56
بازم خدا رو شکر ختم به خیر شد


اره الهی شکر!
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
7 مهر 92 0:25
واى نازى .... حاصل تلاشش چقدر قشنگه ...


دیگه تلاش یه دختر دو ساله بیشتر از این جواب نمیده!
مامان مهسا
7 مهر 92 9:47
واي عزيزم چقدر با مزه سرش كرده اين مقنعه صورتي خوش رنگ رو
لپشو بكشم اين نانازي رو
عجب جو علم آموزي در خونه شما برپاست


اصلا این روزا همه جوگیریم!
منصوره مامان زهره
7 مهر 92 21:07
ماشالله



میدونی که برای کیه؟
نگار
7 مهر 92 22:40
ای جوونم قیافشو...خوردنی شده..


با اخم یا بدون اخم؟
آموزشگاه مراقبت وزیبایی پارمیس زابل
9 مهر 92 21:43
سلام شب بخیرخوبید؟همیشه بیادتم وازت سرمیزنم کارهامثل همیشه عالی وجالبند.منم منتظرحضورت سبزتم


چشم عزیزم.
هر وقت فرصتی دارم از مطالب مفیدت استفاده می کنم.
معرکه هستند.
مامان فرشته های شیطون
10 مهر 92 1:04
دختر سومی من هم صبحونه نون و چایی میخوره بدجور هم هوایی مدرسه شده اما دخمل ماه دیگه 5ساله میشه ولی امسال چون تو خونه ام مهد نمیره


اره الان زوده.
هر چند دختر دومی من به زور خودش از 4 سالگی رفت مهد.
ولی تا خودشون دلشون نخواد نمیشه گذاشتشون مهد.