دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

افتادن اولین دندان

1392/9/16 1:47
نویسنده : مامان دخترا
872 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز اولین دندان دختر دومی افتاد.از ظهر تمام اهالی خانه مادر تلاش میکردند برای کنده شدن دندان دختر دومی.دندان آوبزان شده بود و دختر دومی نمیتوانست نه حرفی بزند و نه چیزی بخورد.در مرحله اول خودم با قربان و صدقه شروع کردم و تا ساعات بعد زهرا و عمو وارد عمل شدند.عمو هم هر چه سعی کرد نتوانست متقاعدش کند برای یک فشار کوچولو با دستمال!

آوردمش خانه و با حرف و دلیل و برهان سعی کردم راحتش کنم ولی نشد.و در تمام این مدت بابای مهربان کنار خانه مادر خواب بود.وقتی برگشتیم خانه مادر برایش گفتم ماجرا را و بابا بغلش کرد و گفت کندن لزومی ندارد و حین حرف زدن با دختر دومی از چیزهای دیگر گفت چرا دندان آخری خراب شده؟دختر دومی هم که تا حدودی دندان را فراموش کرده بود گفت کدام؟ و ...با چشمک پدر قضیه را فهمیدم.وقتی داشت دندان خراب را مثلا به من نشان میداد انگشتم را ناگهان روی دندان آویزان بردم و کنده شد.تا دختر جان فهمید موضوع از چه قرار است و شروع کرد به شیون و زاری دندان را نشانش دادم و ختم به خیر شد.

 

 

بی دندانیت مبارک دخترم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زینب
9 بهمن 91 1:40
مبارکه عزیزم


منم از همون بوس قلبی ها که گذاشتی و من ندارم که بذارم!